niedziela, 8 czerwca 2014

Miesiąc bez blogowania




Hej!
Ostatnio się strasznie opuściłam :(
Ale sami rozumiecie, zaliczenia, wpisy itd..
W tym tygodniu zaczyna mi się sesja.
Chciałabym się z wami podzielić tym co się ostatnio wydarzyło:

Na początek rzeczy jakie zrobiłam:























Przez ostatnie dwa tygodnie większość weekendów spędzałam na robieniu strony www na zaliczenie. Zawarłam w niej wszystkie moje prace i stworzyłam animacje:









Jedna z animacji pokazuję jak zmienia się puszka, a z druga większość moich prac :)



Co kupiłam:



Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów jajeczna odżywcza




Od lewej - Planeta Organica, Turkish Shampoo (Wzmacniający szampon do wszystkich rodzajów włosów)
Po prawej - Planeta Organica, Moroccan Shampoo, Oczyszczajacy marokański szampon, do wszystkich rodzajów włosów

Kupiłam jeszcze sandałki oraz szorty :)

W najbliższej notce aktualizacja włosowa i mała zmiana wyglądu bloga!

Wracam do logiki, różniczek i może algebry :)
Pytanie do was:

Jak radzicie sobie z upałami?


5 komentarzy: