sobota, 28 września 2013

Moje początki z olejem kokosowym.


Hej wszystkim! :)
W środę rozpoczęłam walkę o piękne włosy używając olejku kokosowego z firmy KTC.





KTC - Pure Coconut Oil.
Cena : 14,50
Gdzie kupiłam: W drogeri na pętli w Abramowicach( LUBLIN).
Ten sklep prowadzi również sprzedaż przez internet.
http://www.i-lovebeauty.pl/

Konsystencja kremu : mniej wiecej jak smalec, tak mogłabym to porównać.


Jak stosuję : nakładam na suche włosy  i zawijam głowę  w worek a następnie w chustkę, póżniej(po upływie 1-1,5h) myje głowę 2 razy.
Co czuję po kilku stosowaniach?
Włosy bardziej się błyszczą i łatwiej się rozczesują.
Co czułam po pierwszym zastosowaniu?
Przyjemne uczucie ciepła na głowie. Po umyciu włosy były lekko nastroszone i bardziej sztywniejsze. Musiałam by je rozczesać użyć odżywki(Loreal Elseve Volume Collagene w sprayu). Po kolejnych aplikacjach odżywka była mi zbędna, bo włosy bez niej dało się rozczesać.
Po umyciu włosów wydawało mi się, że może olejek mnie uczula bo swędziała mnie lekko głowa. Czekałam jednak na rozwój sytuacji i okazało się, że pojawiają mi się baby hair!(minimalne igiełki, ale jest).
Moje włosy(zdjęcie zrobione w środę):
z lampą błyskową:



bez lampy:



















Zdjęcia włosów po tygodniowej kuracji wstawię koło czwartku-piątku.
Od wtorku rozpoczynam studia, trochę się stresuję zobaczymy jak wszystko się ułoży.
Wczoraj byłam na zakupach w h&m i na targu. Dzisiaj wybrałam się do ciuchlandu i kupiłam 2 sweterki z h&m.
Sweterki lub stylizacje z nimi wstawię w najbliższym czasie, ponieważ w tej chwili sweterki suszą się w łazience.
Jutro wybieram się po kosmetyki, jak coś fajnego upoluję to napewno się pochwalę.
Chciałabym zainwestować w kolejny olejek albo odżywkę - jakie waszym zdaniem są godne polecenia?
Co sądzicie o odżywce Jantar?


A Wy jak dbacie o włosy?






32 komentarze:

  1. nie ma co się stresować ;) będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie po olejowaniu olejem z pestek winogron i masce z bingospa wyszło mnóstwo baby hair :D A tego twojego specyficzku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też olejuję włosy i ostatnio widziałam na allegro olej kokosy i miałam go zamówić. W porę przypomniałam sobie, że powinnam skończyć inne olejki, które mam (Alterra, Bielenda). Co do wcierki Jantar to chodzi za mną od jakiegoś czasu i pewnie w końcu ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie miałam, ale moja siostra używam do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokosowego nie mialam. Ze wzgledu na porowatosc, mysle ze by sie u mnie nie sprawdzil, choc dluuugo mnie kusil ;) Jantar przy pierwszej kuracji w maju, spowodowal u mnie niesamowity wysyp baby hairs :)! Nie przyspieszyl niestety porostu. Moje ulubione oleje, przy wlosach wysokoporowatych to: oliwia z oliwek, olej lniany, migdalowy, ´jojoba. Ostatnio kupilam z orzecha wloskiego, ale jeszcze nie testowalam ;) Powodzenia na uczelni :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna zabieram się za jakiś olej do włosów, ale nigdy nie mogłam się zdecydować który i w końcu nie wybrałam żadnego... Czekam na opinie po dłuższym czasie stosowania, może przekonam się do kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam jedwabiu, od razu widać efekty :)
    Pozdrawiam, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jantar całkiem dobrze się u mnie sprawdził :) a czystego oleju kokosowego nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo nie, na Sylwestra to za słaby trunek hahaha! :D
    jestem ciekawa czy zadziała, bo na moje wlosy nie mam już rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jantar rewelacja!!!! Właśnie mi się konczy, muszę się zaopatrzyć!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jantar - potwierdzam, magia - szybszy przyrost i mniejsze wypadanie. A co do kokosowego, to boję się wypróbować, bo podobno nie jest korzystny dla włosów wysokoporowatych..:(

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie kokos puszy włosy bardzo :( ale jantar niesamowicie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero mam zamiar zamówić olej kokosowy. Mam nadzieję, że pomoże moim włosów uzyskać blask :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja odzywke jantar uzywam od tygodnia, ale narazie nie widze efektow, zdarza mi sie tez zapomniec, mam problem z uzywaniem jej jak nie myje wlosow.. bo wlosy sa mokre... mimo ze staram sie wcierac w skore. Wcieram na noc jak nasteonego dnia rano myje wlosy, godzej jak kolejnego dnia ni emusze byc a po wtraciu odzywki wlosy wygladaja gorzej, nie tyle co tluste ale powyginane :D Olejek kokosowy tez mam odniedawna , uzylam 2 razy i jestem zadowolona :), ja nakladam raczej tylko na konce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam zamiar zacząć używać wcierki Jantar.Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, nie stosowałam do tej pory żadnej z tych wymienionych w poście odżywek i olejków. Być może kiedyś je wypróbuje ale najpierw muszę skończyć te co obecnie używam. Fajny post i przydatna recenzja:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czaję się na tą odżywkę Jantar, bo wieeele dobrego o niej czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ten olej, nigdy go nie używałam, a moja pielęgnacja jest bardzo prosta: szampon + od czasu do czasu odżywka lub jedwab ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten olej, niestety kokos nie dla mnie, ale na Twoich włosach może zdziałać cuda :)
    Pomimo, że Jantar stosuję od niedawna to polecam, pachnie jak męska woda po goleniu, nie obciąża włosów, ogolnie przyjemny w użyciu, na temat efektów jeszcze się nie wypowiadam.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem malo sumienna w dbaniu o wlosy ale tez mam jantar i tez uwielbiam olej kokosowy, pieknie pachnie!

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  21. mam świra na temat włosów. hehe
    kokosowy olejek.. umm musi cudnie pachnieć;p nigdy go nie miałam ale może kiedyś wypróbuję:)
    Ja stosuję szampon odżywkę maskę serum na końcówki i od czasu do czasu jedwab na włosy;p farbuję włosy więc podcinam je co miesiąc.pozdrawiam i zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Po zmianie składu odżywce do włosów Jantar mówię stanowcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wszystkie kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odżywka Jantar - temat na topie widzę, bo coraz więcej osób się o nią pyta w aptece;) Opinii niestety nie mam żadnej;)
    Ślicznie wyglądają Twoje włosy! Są takie żywe, błyszczące, lekkie... zazdroszczę!!!:)
    Olejek kokosowy mam ale jakoś boję się go kupić:)

    P.S. Widzę, że mamy do siebie niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapach kokosa <3 Ubóstwiam. Jednak nie jestem zwolenniczką olei - nie ważne o jakim zapachu. Kokosowego używałam, ale całe to olejowanie mi nie podchodzi. Zajmuje to za dużo czasu, a ja jestem zbyt leniwa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że mam wysokoporowate, bo olej kokosowy mógłby mi włosy spuszyć..:(

    OdpowiedzUsuń
  27. dbam by byly w dobrej kondycji :) moze przez moje rozowe pasemko nieco sie niszcza ale co tam ;)

    OdpowiedzUsuń