sobota, 5 października 2013

Efekty olejowania + studia

Hej wszystkim!
Z góry przepraszam za nieobecność.
Co u mnie?
Dużo, naprawdę dużo działo się w przeciągu ostatnich dni. Zostałam starościną i w związku z tym miałam trochę obowiązków.
Chciałabym przedstawić wam obiecany efekt olejowania.
Użyłam oleju 6 razy(im bliżej studia tym niestety mniej czasu).
Zauważyłam mniejsze wypadanie włosów, zrobiły się one gęstniejsze oraz wystąpiły baby hair.
Zresztą porównajcie sami/same:













Moje włosy teraz:



















Wcześniejsze foto:





















Z lampą teraz:



















Z lampą wcześniej:



















Z czym łączyłam olej i jak go stosowałam?

25.09.2013
olejowanie : godzina
mycie : Pinio malina + odżywka loreal
26.09.2013
olejowanie: ok. godz i 30 min
mycie: Loreal zielony
27.09.2013
olejowanie: ok. godz i 30min
mycie: herbal care - pokrzywa
28.09.2013
olejowanie: ok. godz i 30min
mycie : loreal różowy
29.09.2013
olejowanie: ok. godz i 30min
mycie: herbal care - rumianek
2.10.2013
olejowanie: ok. 2 godz i 30 min
mycie: pinio malina

Nakładałam olej na suche włosy, nakładałam na głowę worek foliowy dodatkowo miałam jeszcze chustkę.
Gdy upłynął czas i zabierałam się za mycie głowy ( 2 razy nakładałam szampon i co za tym idzie dwukrotnie go spłukiwałam).
Zauważyłam dużo mniejsze wypadanie w włosów, równolegle zachęciłam moją mamę do olejowania ze mną i ona również jest pod dużym wrażeniem.
Po takiej kuracji oleju zostało mi pół opakowania, jednakże jeśli codziennie go używałam to moje włosy z dnia na dzień mniej go potrzebowały.
W najbliższym czasie postaram się ogarnąć te studia i napisać dla was porządną notkę. Nie miałam za bardzo do tego głowy by zastanawiać się nad tym ale nie chciałabym zrezygnować z blogowania.

Macie pytania?
Piszcie pod postem.




15 komentarzy:

  1. Też widzę już u mnie fajne efekty olejowania :) Zapomniałabym! lecę nałożyć olej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy! I pięknie się błyszczą :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski wyglądają lepiej przynajmniej tak mi się wydaje po obejrzeniu zdjęć:) Olejowanie jak widać pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wydaję mi się, że widzę różnicę :) Ze studiami sobie dasz radę! i nie rezygnuj z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow widac roznice golym okiem, super...czy my sie juz obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt fajny :). Moje wlosy nie polubily oleju kokosowego chyba ;) jeszce go nie odstawilam, uzylam 4 razy ... ale to nie to co bym chciala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje olejuję co jakiś czas, ale teraz na stancji jest mi trochę ciężej się z tym zorganizować. :) Studiuję na UP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na KULu :)
      teraz własnie trzymam olej od 17.30 :)

      Usuń
  8. muszę się wziąć za taką kurację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ale pięknie Ci się błyszczą włosy!:) Muszę wygonić lenia i sobie strzelić taką kurację;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No o niebo lepiej teraz Twoje włoski wyglądają pod względem struktury.
    Tylko tak jakby nierówne są ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, takie efekty po tak krótkim czasie, gratuluję, olej się przyjął!

    OdpowiedzUsuń