niedziela, 13 października 2013

Tym się maluję! + o herbacie.

Hej wszystkim!
Chyba niestety notka będzie raz w tygodniu bo albo nie mam weny do pisania albo nie mam czasu.
Zbierałam się trochę by napisać wam o kosmetykach jakich używam. O dziwo mój blog na początku nie miał być aż tak kosmetyczny, ale jakoś tak złożyło się, że jest zupełnie inaczej.

Nareszcie udało mi się zdobyć zaparzacz z sitkiem(kupiony przez mojego ojca).
W tym tygodniu trochę chorowałam(najgorsza była środa ) i zaopatrzyłam się w nowe herbatki. Powiem wam, że herbaty z herbaciarni w porównaniu z tymi supermarketowymi to niebo a ziemia. Wolę dołożyć tą dychę bo taka mniej więcej jest przebitka by mieć pewność, że produkt jest świeży
Ostatnimi czasy na kanale Czajnikowy obejrzałam film





Wszystko pięknie ładnie, ale zwróccie uwagę na sprawdzenie liści przez prowadzącego. Po jakimś czasie rzeczywiście ja postanowiłam to ocenić i efekt był mniej wiecej ten sam.
Tutaj moja zielona herbata kupiona w sklepie ,,Na Łyczek".



Na zdjęciu jest parzona 2 raz a jak widzicie ma bardzo intesywny kolor.

Miało być o kosmetykach, zatem wracam do tematu.

Kosmetyki do maskowania niedoskonałości mojej cery:


Od lewej:
Krem BB od Eveline(niestety po jakimś czasie leci z niego woda).
korektor eveline art-scenic rozświetlający(używam go często jako cień bo fajnie rozświetla oko)
korektor od miss sporty
podkład Rimmel Match Perfection 010
puder Rimmel Stay Matte(najjaśniejszy)
puder Eveline (najjaśniejszy)
Puder + Podkład od Rimella wytrzymały całą moją studniówkę - bardzo je polecam :)

Cienie do powiek:
Zacznę od góry:
my Secret - Smoky Rock
Essence - ballerina backstage - mój ukochany w musie(kiedyś miałam w kolorze nude i zużyłam go strasznie szybko bo zakochałam się, ale nie mogłam go już nigdzie znaleźć :(  )
Rimmel
Wszystko po 5.99



Tusz od Eveline - Big Volume Lash - mój ulubiony jednak będe musiała kupić jakiś nowy ponieważ ten już lekko przysycha.
+
Najtańsza zalotka z pepco(ok.5zł)



Moja kolekcja kredek do oczu:
Od lewej:
mix z essence,
kredka z chinskiej hurtowni
essence
wszystko po 2.99
essence do robienia gwiazdek
mix z my secret
essence eyeliner
essence
mix z essence
targowy mix
kredka z chińskiej hurtowni
essence mix
kredka z chińskiej hurtowni
essence eyeliner w żelu + pędzel do kresek





Kosmetyki do ust:
Od lewej:
Bielenda - ,,Zmysłowa wiśnia" - kupiona przez przypadek z powodu promocji. Zakochałam się w niej i uwielbiam ją za zapach i smak.
Ziaja - balsam do ust kokosowy.
Bell - air flow.
Szminka od rimmela Lasting Finish zaprojektowana przez Kate Moss nr 10
Tint od  Bell
Błyszczyk nude od Essence
Masło do ust od Nivea(ładnie pachnie ale nie jest smaczne :D)




















A Wy ? Znacie te kosmetyki? Jakich wy używacie?






17 komentarzy:

  1. Krem - Nivea for men
    Dezodorant - Axe "Touch"
    Perfumy - flakonik z Group FM nr 56.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ta bielenda faktycznie smacznie wygląda! :)
    treepsy.blogspot.com dodaję Cię do obserwowanych i zachęcam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie z Eveline nie leci woda ale strasznie ciemnieje do tego praktycznie brak ochrony UVA

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala, ile kosmetykow :)
    ah nabrala mnie ochota na herbate :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle kosmetyków, a nie mam żadnego z nich! Zaskoczyłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak dużo, szzególnie kredek :) ja akurat kosmetyków do malowania nie mam zbyt dużo (w sumie to nawet malutko) ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post:) Herbatka smaczna, sama też taką pije. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremy tonujące (BB) i podkłady używam tylko z Pharmaceris - są niezastąpione:) Polecam wypróbować:)
    Rzeczywiście herbatki z herbaciarni są o niebo lepsze od tych ze sklepu. Również jestem zwolenniczką hasła, że lepiej wydać więcej i mieć coś porządnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam parę Twoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dłuższego czasu poluję na tą herbatę! Niestety gdziekolwiek nie pójdę, tam jej brak. Już myślałam, że wycofali ją z produkcji :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpisalam Ci na komentarz u mnie w poscie o oczyszczaniu manualnym. Jesli chodzi o te kosmetyki to wiekszosci nie znam. Podklady uzywam z vichy, pharmaceris, blyszczykow do ust nie lubie :-D wybredna jestem. Bardzo lubie herbaty, szczegolnie ze sklepu herbacianego

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten puder stay matte, lubię go :)
    zapraszam do wzięcia udziału w projekcie, który organizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, sporo tego masz :D :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad zakupem tego masła do ust od Nivea, ale chciałabym żeby produkt nie tylko ładnie pachniał, ale też mi smakował jak go przez przypadek liznę :D Skoro mówisz, że nie smakuje fajnie to sobie jednak odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam tylu kosmetyków. widzę ze masz też BB krem, ja mam z Garniera - u mnie taki się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń