czwartek, 12 września 2013

Przygotowania do studiowania :)


Hej wszystkim!


No nie mogę jakoś zebrać się by pisać regularnie notki :D
Pokaże wam dzisiaj jak jestem przygotowana do studiów.. Doświadczonych studentów, proszę o ewentualne rady bo od października zaczynam 1 rok informatyki :D
Wiem wiem.. niektórzy pomyślą po co Ci tyle tego.. ale ja lubię robić zapasy bo lepiej jak jest za dużo niż jak ma zabraknąć prawda? :)


Kwestie typowo organizacyjne będe zapisywać w notesie przeznaczonym dla studentów. W klasie maturalnej używałam szkolnego kalendarza i był bardzo przydatny.. Nie musiałam kartkować zeszytów, tylko miałam wszystko w jednym miejscu i mogłam elegancko wklejać to na Klasową Grupę na Facebooku :D








Koszt takiego kalendarza to od 20-30 zł..

Kołozeszyty - postanowiłam że będe pisała w jednym zeszycie, a następnie rozdzielała sobie do specjalnej teczki lub poprostu zaznaczała naklejkami jaki to przedmiot..




Wszystko brzmi ładnie, pięknie ale postanowiłam że, dla matematyki(bo będe jej miała trochę) przeznaczę oddzielny zeszyt by wszystko było na swoim miejscu i ewentualnie nie poginęło.

















Karteczki samoprzylepne :)




Zeszyty w miękkiej oprawie z możliwością mazania po okładce :D




Co myślicie by na takich zeszytach zrobić jakiś naklejany napis taki jak np mam na drzwiach?



Zakreślacze :















Długopisy:















Torebka zakupiona w second handzie, ale nowa z metkami za 60 zł :)





Teczki:



Jakie macie sposoby na studiowanie? Piszecie w jednym zeszycie, czy w kilku? Wyrabiacie na wykładach? :) Proszę o rady pod postem .






9 komentarzy:

  1. a gdzie się wybierasz na studia? Ja teraz idę na mgr do krakowa, nie wiem czy potrzebne ci będzie tyle długopisów i zakreślaczy ale to pewnie zależy od kierunku i sposobu notowania, ja planuję zakup kilku zeszytów bo potem się okazuje że są wypełnione tylko pierwsze kartki a dostajemy same kserówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na KUL na INFORMATYKĘ IDĘ :)

      Usuń
    2. ojej ciekawe czy macie religię :> ale powodzenia ja miałem iść w liceum na inf ale wybrałem technikum gastronomiczne, już myślałem że nie odpiszesz nam wcale

      Usuń
    3. haha :D
      mam filozofie i wf :)

      z tego co się zorientowałam to 1 paź jest msza i trochę jezdzenia od wydziału do wydziału :P

      Usuń
    4. olaboga wf.. i msza :P ja nie mam jeszcze podziału godzin mało jest informacji i zaczynam dopiero 7 października będę miał język polski znowu :D

      Usuń
  2. Właśnie, jaka uczelnia?;>
    Ja też zaczynam od października, ale drugi kierunek.
    Mi zakreślacze są potrzebne, jestem wzrokowcem, lubię pisać podkreślać, koniecznie na kolorowo :)

    www.marigoldds.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zeszyty,notesy i pisaki podstawa trzeba mieć:) pozdrawiam;)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zaczynam w tym roku studia ;) zeszyty w formacie A4 już kupiłam, ale poza tym to nadal jestem w proszku ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę studiować Technologię żywności i żywienie człowieka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu ;) z racji tego, że skończyłam Technikum Architektury krajobrazu jest to dla mnie zupełna nowa dziedzina nauki, ale mam nadzieję, że jakoś temu podołam ;)

    OdpowiedzUsuń