czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie roku - 2014 ! - Plany i postanowienia na nowy rok :)

Hej kochani! :)
Witam was wszystkich w nowym roku !
W 2014 roku postanowiłam przeczytać 50 książek - udało mi się dobić do 36 co i tak uważam, że jest to dużym sukcesem. Pochwalę się co przeczytałam : klik

Jestem w połowie książki -



Ten rok zaliczam do udanych, dużo się działo wiele spraw było na mojej głowie - lubię takie zamieszanie, które da się ogarnąć.


Zaś w tym roku biorę udział w kolejnym książkowym wyzwaniu:





Mam nadzieję, że uda mi się chociaż połowę zrealizować zważywszy na moje gusta książkowe i dostęp do niektórych powieści.
Dodatkowo chciałabym się więcej uczyć i umieć pogodzić różne obowiązki z nauką - a czasami też dopada mnie zły leń. Chciałabym żeby w tym roku był troszkę mniejszy ;)

Życzę wam wszystkiego dobrego w nowym roku :)




1 komentarz:

  1. Nie jestem zwolenniczką postanowień noworocznych (według mnie nie trzeba nowego roku, żeby zacząć coś zmieniać w życiu), ale takie książkowe wyzwania są bardzo fajne. Dla siebie też wymyśliłam jedno, ale zrealizowanie go zajmie mia raczej kilka lat, a nie 12 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń