niedziela, 10 maja 2015

Decoupage i zakupy - zdjęcia zdjęcia

Hej!
Dzisiaj tak zdjęciowo! ;)


W trakcie robienia kolczyków i zakładki... 











\\










Zakupy:





Cienie Lovely
Eyelinery:lovely,eveline(jeszcze nie testowany)
i kredka z wibo.




Herbatki: 2 zielone, 1 owocowa, 1 czarna i kawa marcepanowa dla mamy
Rosyjskie szampony od Agafii, Baikal, Planeta Organica






Ostatnio moje ulubione danie.. kluski ze szpinakiem i serkiem topionym..




Wiosna, wiosna... Koło wydziału.

Przed rozmową o praktyki! Załapałam się!


Wczoraj był czas na sukienkę :)



O 13 zagłosowałam w wyborach, w tym tygodniu coś mi nie idzie czytanie - męczę "Kim jesteś Sky?"

Buziaki i miłej niedzieli! ;)

2 komentarze:

  1. Super ta butelka decoupage, kiedyś sama robiłam takie doniczki, ale już brakowało na nie miejsca w domu! :)

    OdpowiedzUsuń