środa, 14 sierpnia 2013

Pierwszy

Witam wszystkich.
Od dziś zaczynam od nowa moją przygodę z blogowaniem po prawie 2 latach rozłąki. Brakowało mi strasznie pisania do kogokolwiek i dzielenia się tym co tworzę, znalazłam w sieci lub kupiłam. Jestem świadoma że, teraz każdy posiada bloga ale wydaje mi się to ciekawą odskocznią od codziennego życia. Ja osobiście przepadam za videoblogami, więc chętnie podziele się z wami(o ile zdobęde was drodzy czytelnicy) tymi jakie chętnie przeglądam i subskrybuję.
W październiku wybieram się studiować informatykę. Wcześniej skończyłam technikum o tym samym profilu. W przyszłości chciałabym zajać się programowaniem.. Możliwe że zrobię kilka tutoriali co i jak ogarnać w systemie, a co ułatwia życie..Czas pokaże. Narazie jestem dobrej myśli i mam nadzieję że nie będe pisała do poduszki.
Nie chciałabym też zrobić czegoś takiego że, wyszukuje blogi i reklamuję się tak w komentarzach.. Chciałabym rozpocząć to z pustą kartą i jakoś sama się wybić.
Udzielam się na forum wizaż, swoj książkoholizm wyrzucam na lubimyczytać..
A teraz chciałabym trochę "wyszaleć się" na blogerze :)
Od pewnego czasu zajmuję się decoupage w miare możliwości i mojego słomianego zapału będe wstawiała co tam porobiłam i wgl.. :)
Uwielbiam powieści paranormal romance, ale też nie pogardze polską fantastyką.. Kilka z nich z pewnością polecę na blogu. Spróbowałabym również z recenzjami na temat kosmetyków bo bardzo często kieruję sie nimi przy zakupie jakiegoś kosmetyku co ułatwia ominięcie ewentualnego bubla.
Chciałabym również od czasu do czasu wstawiać co udało mi się kupić, może też uda mi się zrobić kilka stylizacji.. Narazie jestem dobrej myśli.
Może na początek powstawiam wam taki misz masz tego co w ostatnim czasie zrobiłam metodą decoupage. Jestem świadoma że, nie jest to profesjonalnie wykończone.. Ale każdy jakoś zaczyna.. Obecnie mam zamiar kupić nowe pędzle i drewniane rzeczy do pomalowania.








W następnym poście dodam jak zacząć przygode z decoupage albo recenzje kosmetyków.
pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Hej, dobry początek! :) Widac, że masz wieeeele pomysłów na nowego bloga. Pomysł z dodaniem zdjęć swoich prac - b. ciekawy :P Wyglądają świetnie :) Oby tak dalej.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń