niedziela, 17 listopada 2013

Liebster Blog + trochę o mnie

Hej wszystkim!
Zbieram się, zbieram się i zebrać się nie mogę.
Nie spodziewałam się, że zostanę nominowana do Liebster Blog.
Jeśli chodzi o kosmetyki i stylizacje to muszę nad tym przysiąść dłużej i zrobić sobie materiał przez weekend, a póżniej tylko wrzucić fotki.
To był zabiegany tydzień, z jednej strony takie uwielbiam bo nienawidzę jak nic się nie dzieje(a w zasadzie tej nudy związanej z nic nierobieniem). Z drugiej zaś strony po kilku intensywnych dniach jestem padnięta.
Co jest powodem mojego pisania raz w tygodniu?
Studia, studia.. i jeszcze raz studia. Nie twierdzę, że zajmują mi całe dnie/noce i tak dalej bo jeszcze nie zaczęła się sesja której zaczynam się powoli bać a w zasadzie konsekwencji idących wraz z nią.
W tym roku akademickim można rzec wzięłam dużo na siebie. Jestem starościną roku, działam w samorządzie, chodzę na koło. Niestety czasami te wszystkie rzeczy na moje cudowne "szczęście" nakładają się w jednym dniu, co bywa jak możecie się domyślić uciążliwe.
Jeśli któraś z was nie studiuje to wyjaśniam znaczenie słowa "starosta/starościna".
Jest to osoba która kontaktuje się z wykładowcami/ćwiczeniowcami(nauczycielami) i ustala takie rzeczy jak:
* zmiana planu zajęć(uwielbiałam te dni, kiedy plan zmieniał się o 180 stopni) - najogólniej rzecz biorąc jeśli okazuję się, że w trakcie jakiś zajęć masz nakładające się zajęcia to ja muszę się tym zająć i porozmawiać z kim trzeba by zneutralizować problem.
* odpisywanie innym studentom na trapiące ich problemy ( "pożycz notatki/kiedy jest kolos/dlaczego jest tak../itd")
* przypinanie postów na grupie, ogarnięcie tego co tam się dzieję i próba wyłuskania informacji istotnych dla mnie.
* słuchanie jakim jestem złym starostą bo napewno ustawiam plan pod siebie.
i tak dalej.
Możecie pomyśleć ty się żalisz czy chwalisz? Ja żyję takimi sprawami kiedy czuję się ważna i mam dużo na głowie. Czasami przerasta mnie to trochę, ale staram się trzymać rękę na pulsie.
Jeśli chodzi o samorząd to jestem sekretarzem i uczęstniczę w takich spotkaniach jak Rada Wydziału .
Ostatnie zebranie RW dobiło mnie gdyż trwało tylko 3 godziny.
Nowi ludzie, ciekawe osobowości - a co za tym idzie liczne integracje. To również zabiera mi kawałek mojego czasu. Dodatkowo jakiś czas temu rozpoczęłam nowy związek.
Mam nadzieję, że w jakimś malutkim stopniu zaspokoiłam waszą ciekawość. Nie chciałabym tutaj się przed wami obnażyć i zacząć opowiadać o wszystkim ponieważ nie jest to ideą tego bloga.
Dobra, lecimy dalej :).




Zostałam nominowana przez :
TreepsyMarigoldds

Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Treepsy:

1)Najładniejsze imię damskie i męskie?
Małgorzata. Aleksander.
2). Ulubiony serial?
Przepis na życie.
3) Ulubiona część garderoby?
Tunika.
4) Ulubione słodycze?
Czekolada.
5) Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?Kontakt z innymi blogerami oraz możliwość zaproponowania sobie danego produktu a nie kupowanie go w ciemno.
6) Jakie masz plany na najbliższy rok?
Zdać sesje, przykodzić jakaś fajną gierkę na WinPhone.
7)Ulubiona firma lakierów do paznokci?Mam ich kilka: rimmel, wibo, essence...
8)Najprzystojniejszy aktor?
Leonardo DiCaprio ale jak był w moim wieku teraz trochę się zestarzał :)
9)Wymień 3 ulubione blogi :)
http://marigoldds.blogspot.comhttp://dziendobryagatko.blogspot.com/
http://designyourlife.pl/
10) Jedna rzecz którą lubisz w swoim wyglądzie?
Włosy :)

Pytania od Marigoldds:
1) Na co zwracasz największą uwagę czytając blogi?
Na wygląd bloga oraz na to czy bloger ma dobry kontakt z osobami które go odwiedzają.
2) Co denerwuje Cię w innych ludziach?Nie róbstwo, wieczne czekanie aż ktoś za nas zrobi jakaś rzecz i komentowanie życia innych osób.
3) Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
Przebywanie z bliskimi.
4) Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?Ustaliłam to sobie jaką moją granicę do wyjścia za mąż a co za tym idzie planowania rodziny.
5) Jakim jednym słowem mogłabyś opisać swoje życie? Dlaczego?
Mętlik. Czasami nie mam w co ręce włożyć, a czasami jestem zbyt wypoczęta.
6) Co jest Twoją największą wadą a co największą zaletą?
Wada: Jestem uparta.
Zaleta : Staram się być bezkonfliktowa.
7) Co lub kto ostatnio sprawiło, że wzruszyłaś się?
Kilka rozmów z pewnymi ludźmi.
8) Najpiękniejszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś.
Naszyjnik.
9) Co w Twoim wyglądzie uważasz za swój atut?
Wielkie oczyska i włosy :)10) Jaki zabieg pielęgnacyjny/kosmetyczny lubisz najbardziej a jaki najmniej?
Lubię : olejować włosy.
Nie lubię : zmywać paznokci
11) Jakie miejsce/kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić? Dlaczego?
Wyjechałabym nad polskie morze. Uwielbiam atmosferę tam panująca.

Moje pytania:
1. 
Co twoim zdaniem jest w życiu ważniejsze miłość czy przyjaźń?
2. Od czego jesteś uzależniona?

3. Ulubiona piosenka jakiej możesz słuchać na okrągło.
4. Kto miał największy wpływ na twoje życie?
5. Wygrywasz niezłą sumkę w lotto, co robisz z pieniędźmi?
6. Ulubiona firma kosmetyczna.
7. Dlaczego blogujesz?
8. Najdziwniejszy komplement jaki w życiu dostałaś.
9. Co byś w sobie zmieniła?
10.
Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
11.
Co chciałabyś robić za 5 lat?


Zapraszam do zabawy:



Do następnego!


























12 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) Odpowiem na pytania jak najszybciej, kiedy tylko znajdę chwilkę czasu. Też mam sporo roboty na studiach - wykładowcy postanowili zrobić nam sesję w listopadzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje z anominacje :D:D:D
    moze odpowiem tutaj bo juz sie w to bawilam:

    1. Co twoim zdaniem jest w życiu ważniejsze miłość czy przyjaźń?
    przyjazn
    2. Od czego jesteś uzależniona?
    fb, blog, internet, zakupy
    3. Ulubiona piosenka jakiej możesz słuchać na okrągło.
    nie ma takiej
    4. Kto miał największy wpływ na twoje życie?
    Rodzice
    5. Wygrywasz niezłą sumkę w lotto, co robisz z pieniędźmi?
    kupuje trzy mieszkania wlasnosciowe w Wiedniu - jedno dla nas, a dwa na wynajem. Czesc pieniedzy podaruje rodzinie, a reszte przeznacze na podroze
    6. Ulubiona firma kosmetyczna.
    oj kazdy kosmetyk mam z innej firmy wiec ulubionej nie mam
    7. Dlaczego blogujesz?
    bo lubie mode i chce sie podzielic tym z innymi
    8. Najdziwniejszy komplement jaki w życiu dostałaś.
    hmmm w wielu 26lat pani nie chciala mi sprzedac wina bo poiedziala ze wygladam na 14lat :P
    9. Co byś w sobie zmieniła?
    za duzy nos :P
    10. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
    zara, online
    11. Co chciałabyś robić za 5 lat?
    dalej blogowac i pracowac na lotnisku :)

    jeszcze raz dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz kliknąć w linki zawarte w naszym poście? Będziemy wdzięczne :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :]
    Wkrótce pojawią się moje odpowiedzi :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są: http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/11/zebrao-sie-kilka-liebsterow.html :)

      Usuń
  5. Stawianie sztucznych granic do wyjścia za mąż... nie polecam!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji :) Nie biorę w tym udziału, ale uwielbiam czytać te odpowiedzi, bo można się dużo ciekawostek dowiedzieć o blogerach.
    Ja też jestem bardzo uparta :P Ostatni blog z Twoich ulubionych - świetny ma design <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dodałam właśnie jeden wpis wcześniej!:D Ale dziękuję za pamięć o mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny post! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie za nominację :) Już odpowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam klimat panujący nad naszym morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to jestem w szoku, że podałaś mojego bloga jako jeden z ulubionych. Dziękuję :)
    I fajnie, że odpowiedziałaś na moje pytania :)
    Ja ostatnio mam koszmarnie długa przerwę w blogowaniu, wyjątkowo pechowo mi sie wszystko złożyło, m.in na studiach ale w weekend już wracam :D

    Co do naszego morza... w tamtym roku mieszkałam 10 minut piechotą do plaży (
    teraz mieszkam w innym miejscu i już niestety mam aż z pół godizny;/) a mimo to ciężko mi się było wybrać :D

    OdpowiedzUsuń