niedziela, 10 listopada 2013

Zakupy



 Hej! :)
Teraz niestety będzie notka raz w tygodniu. Przestawiam wam moje zakupy z ostatnich 2 tygodni.


Ubrania i dodatki




naszyjnik - tally wejil


spódniczka - targ











koszulki - medicine (dawniej reporter)

Kosmetyki:



kredko-cień - essence
błyszczyk - szarlotka - essence



odżywka od eveline 8 w 1



płyn micelarny z tańczącymi drobinkami - lirene

Cieszę się z tego dłuższego weekendu. Mogę się trochę polenić przed cięzkim tygodniem a w zasadzie dniami (wtorek \środa) kiedy chyba rzeczywiście powinnam się rozklonować :) . Z moim "szczęściem" bywa tak, że kiedy się nic nie dzieję to nudzę się i tak dalej, ale kiedy mam coś do zrobienia to wpada mnóstwo niespodziewanych spraw które zazwyczaj się na siebie nakładają. Ot, taka proza życia.

Jeśli chodzi o produkty jakie zakupiłam to byłam mile zaskoczona asortymentem firmy medicine. Szkoda tylko, że koszule są zbyt prześwitujące. Kupiłam więc t-shirty.
Płynu miceralnego z Lirene użyłam kilka razy, najlepiej działa kiedy wypadną nam te drobinki i lekko je rozetrzemy na waciku.
Błyszczyk z essence ma świetny zapach i nawet dobrze smakuje :D.
Na spódniczkę skorzaną polowałam juz trochę na allegro, ale zdobyłam ją na targu.

Co myślicie o jakimś poście tematycznym? Związanym np. z moim życiem/studiami i tak dalej..
Czy wolicie jakiś makijaż codzienny/stylizacje?

Liczę na waszą pomoc.

Buziaki :)






23 komentarze:

  1. Raz na jakiś czas chętnie przeczytam jakiś post o Tobie. Fajnie czasem poczytać coś więcej o blogerce :) Więc jeśli masz ochotę napisz coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udane zakupy jak widać ;)
    Też mam tą samą odżywkę, jest boska !!

    Zapraszam do siebie:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódniczka, a na odżywke do pazurków tez się zapatruje :)
    Warto pisac o wszystkim, troche o zakupkach, troche o sobie, troche o kosmetykach itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobną spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. od kilku dni marzy mi się taka spódnica! <3 chyba będę musiała się przejść na targ..
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna spódnica. Ten błyszczyk musi być świetny. ;) Obserwuję :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka!! <3 Post o studiach może być bardzo ciekawy, a i makijażami bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka genialna *O*
    Świetny blog i post ;3 http://natalia00-blog.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą odżywkę 8w1 i mam mieszane uczucia co do niej. Wypróbowałabym ten błyszczyk szarlotkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy!:) Najbardziej podoba mi się spódniczka. Też chciałam sobie taką kupić ale jak przymierzyłam niestety okazało się, że to nie mój krój :(

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna spódniczka :D Ja także muszę kupić 8w1 Eveline bo już kończę moje drugie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam ponownie, nowy post jest już na blogu, xx


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę zakupy udane, wspaniałe rzeczy! obserwuje=)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chętnie poczytałabym coś o studiach :D
    Nominowałam Cię do TAGa Liebster Blog! Więcej informacji tutaj: http://treepsy.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-shearling-darling-od.html

    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik i spódnica są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta skórzana spódnica :)
    Może napisz właśnie coś o studiach?
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zakupy, ciekawi mnie ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Więcej informacji u mnie. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń