niedziela, 6 kwietnia 2014

W oczekiwaniu na wielkanoc + zakupy




Hej!
Na Święta Bożego Narodzenia robiłam bombki, na wielkanoc nadszedł czas na pisanki.






























Koszyczki wykonała moja mama :)

Byłam we środę na zakupach uzupełniając moje zapasy kosmetyczne.









 szampon do włosów przetłuszczających od Planeta Organica.
Bosko pachnie olejkiem macadamia i nie obciąża włosów
 Maska od Babuszki Agafii stymulująca wzrost


Zawsze jak znajdę go w promocji w rossmanie to pozwalam sobie na jego zakup. Tymrazem Malina + Vanilia.














Od lewej:
Bakai Herbals(do przetłuszczających) - jeszcze nie próbowałam
Perfumy FM - numerek 33.
opis: Zapach ten to nieskończone źródło świeżości. Ożywia aromatem pochodzącym z cytryny oraz ze świeżego jabłka. Dodatek bambusa, jaśminu oraz płatków białej róży uwydatnia istotę kobiecego czaru i piękna. Wyciąg z cedru i piżma pozwala podkreślić charakter i swoją osobowość.(źródło google).






Jeśli chodzi o perfumy z fm to nie zmieniają one po jakimś czasie zapachu. Są w rozsądnej cenie i długo utrzymują się na skórze. Nie piszę tego by was zachęcić albo nakłonić do zakupu, bo nie mam tam konta. Ale moim zdaniem za tą cenę warto jest sobie na nie pozwolić.



Glinka różowa egipska(jak ją przyrządzam napiszę w najbliższym poście).
Maska od babuszki Agafi Drożdzowa stymulująca wzrost(nie przetłuszcza włosów, ma boski zapach i ułatwia rozczesywanie)

W najbliższym poście oprócz zastosowań glinki różowej, nastąpi mała włosowa aktualizacja.
Tamten weekend spędziłam bardzo towarzysko, w tym tygodniu się trochę lenię.







5 komentarzy:

  1. Jaaaaaa, mam szlaban na zakupy kosmetyczne póki co :D dlatego patrzę z zazdrością na wszelkie haul'e :D Bardzo lubię Anię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNE PISANKI SUPER http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne rzeczy robisz..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń