niedziela, 13 lipca 2014

Kolczyki - cz1

Hej!
Jak zwykle witam was w niedzielę.

Dzisiaj zobaczycie kolczyki które zrobiłam,
udało mi się zakupić wielką paczkę kolczyków w atrakcyjnej cenie 9.99zł/30szt.
Zostały mi jeszcze jedne z poprzednich zakupów(wiewióreczki).

Nie chcę się zbytnio rozgadywać, przejdźmy do rzeczy.

















Wszystkie kolczyki.

























W najbliższym czasie będzie jeszcze kilka notek związanych z moimi dziełami.
Udało mi się osiągnąć 8 tys. liczbę wyświetleń!


Łączna liczba wyświetleń
8 264
Wszystkim odwiedzającym bardzo dziękuję oraz zachęcam do komentowania bloga! :)
W przyszłości pragnę zrobić generalny remont bloga - będzie on lepiej dostępny dla osób nie posiadających konta na Blogerze.

Wracając do kolczyków, które wam się najbardziej podobają?

Jak mijają wakacje?

Od dłuższego czasu w mojej głowie siedzi pomysł nagrania jednego filmiku specjalnie dla was, w którym pokażę od zera jak stworzyć kolczyki lub pudełko po lodach zamienić w doniczkę dla naszych roślinek.
Co sądzicie o moim pomyśle? Jesteście chętni na obejrzenie takiego typu filmików? A może uważacie, że na YOUTUBE jest za dużo takiego typu poradników?


Chętnie przeczytam wasze opinie w tej sprawie :)

Miłej niedzieli :)

.



2 komentarze: