czwartek, 25 września 2014

Osłonka na kwiatek wykonana metodą decoupage

Hej!
Dzisiaj zaprezentuję wam filmik, w którym robię osłonkę na kwiatek.
Zapraszam do oglądania :)






Nie dodawałam napisów, jak należy postępować umieszczam niżej:

Algorytm postępowania:
1. Znajdź przezroczyste pudełko.
2. Zabezpiecz je, używając taśmy
3. Wybierz wzór, jaki chcesz nakleić - a następnie wytnij go
4. Przyklej wzór
5. Pomaluj papier szarą farbą
6. Zielone elementy wzoru zamaluj zieloną farbą
7. Na całość nałóż białą farbę.
8. Wykończ wnętrze pudełka dowolnym kolorem -> u mnie był srebrny.
9. Zalakieruj pudełko.
10. Przyklej wstążkę klejem - a następnie zwiąż w kokardkę.

Klejenie, malowanie, lakierowanie wykonywałam w środku pudełka :)
Wstążkę przyklejała moja mama :)

Jak wam się podoba?



2 komentarze:

  1. Śliczna osłonka. Sporo miałaś pracy z tym malowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt końcowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń