sobota, 4 października 2014

Kokardki - zrób to sama :)

 Hej!
W wakacje zawsze pisałam w czwartki, teraz miałam trochę spraw do załatwienia.
W przyszłym tygodniu mam mieć remont w domu, więc prawdopodobnie nie będzie notki na blogu. Ten tydzień spędziłam z moimi znajomymi, którzy powrócili do Lublina na studia :)
Testowałam również rowery miejskie z Justyną - :* :)
W ostatni dzień września, zrobiłam kilka kokardek - dzisiaj dorobiłam resztę.


Tworząc kokardki inspirowałam się tutorialem:


 



Kokardki stworzone przeze mnie są również z filcu.
Nie mam w domu kleju na gorąco - użyłam kleju introligatorskiego - a gumkę przyszyłam dodatkowo nitką :)


W czwartek byłam na pierwszych zajęciach z tańca towarzyskiego z moim chłopakiem.
Uczyliśmy się walca wiedeńskiego i angielskiego(same kroki).

Zostawiam was z piosenką do której tańczyliśmy.


1 komentarz: