wtorek, 18 listopada 2014

Pudełeczko ze sklejki

Hej!
Notki na blogu nie było z powodu mojego romansu z matematyką.
Innymi słowy nie miałam czasu na dokończenie pudełeczka.
Udało mi się zrobić przed przyjęciem urodzinowym przyjaciółki.
Zrobiłam je bardzo słodkie. Zresztą sami zobaczcie ;)


Przed:





























Po:








Mam nadzieję, że się podoba :)
Ostatnie pudełko chciałabym zrobić na sprzedaż :)
Te małe pudełeczka dokończę w weekend.

Zobaczymy co z tego wyniknie.
Skorzystałam z promocji w rossmanie i zdobyłam:



puder sypki manhattan
eyeliner niebieski lovely
cień w kremie rimmel

To cześć!

Zostawiam was z najnowszą piosenką Meli <3 :)




4 komentarze:

  1. Śliczne pudełko, ja na pewno byłabym zadowolona, gdybym takie dostała. Ostatnio też sobie robiłam pudełko, moje jednak oklejałam sesją wyciętą z gazety. Twoje jest o wiele ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ten puder manhattanu, dobry jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używasz pędzla to tak bo fajnie się rozprowadza a ten "wacik" co dają go do niego moim zdaniem nie nadaję się do aplikacji bo ciągle musisz dobierać - a jak rozkręcisz to się wywali pół bo jest sypki :)

      Usuń
  3. Mega uroczo wykończyłaś to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń