środa, 10 grudnia 2014

Świąteczne akcesoria: bombki, choinka, podstawki + kosmetyki z ziaji



Hej!
Już już się tłumaczę - otóż robienie choinki pochłonęło dużo mojego czasu a bardzo chciałam ją wrzucić. W weekend prawdopodobnie będzie rozdanie na blogu - śledźcie uważnie fanpage :).
Nie przedłużając, najpierw bombki:







Dwie białe z serwetkami(na zdjęciach przedstawiłam dwie strony) oraz z pastą śniegową. Jedna imitująca babeczkę - z pastą śniegową udającą bitą śmietanę :)


Podstawki - umówiliśmy się z przyjaciółmi/koleżankami z roku, że będziemy się wymieniać różnymi prezentami na mikołajki - moje dzieła :)









Choineczka z papieru:
































































Zainspirowałam się






Odkąd blisko uczelni jest sklep marki Ziaja - stałam się jego stałą bywalczynią :)







































Ta woda tonizująca wydaję się bardzo fajna, w najbliższym czasie mam zamiar przetestować ją z glinką. Zaś oliwkowa maska do rąk nadaję się doskonale na noc - chociaż jest dużo bardziej tłusta niż kozie mleko - w efekcie wrócę raczej do koziego mleka. Jak widzicie króluję u mnie seria oliwkowa.
Płyn miceralny dostałam gratis do zakupów - daję radę z makijażem, chociaż ostatnio nie wymyślam zbytnio - bo mam problemy z wstaniem na 7 - robię drzemkę jednogodzinną(o zgrozo! - ale udaję mi się zdarzyć xD).

W najbliższej notce prawdopodobnie ciastka/babeczki z tą przepyszną czekoladą bo będę piekła na wydziałowy opłatek:



















Zakochałam się w tej piosence i zostawiam was z nią.
Do następnego!







2 komentarze:

  1. Sówki są przepiękne, naprawdę <3 I dobrze wiedzieć, że babeczki pieczesz :D Teraz to już na bank będę,

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzeczy udało Ci się stworzyć. Te kostki w bucie są najśliczniejsze.

    OdpowiedzUsuń