sobota, 14 grudnia 2013

bombki + miszmasz tygodniowy


Hej! :)
Nareszcie skończył się ten zabiegany tydzień.
Obiecana notka. Nie próżnowałam w weekend i zabrałam się za decoupage.
Oto efekty mojej pracy:












Mój cały czas był ściśle związany z konferencją na której miałam zaszczyt zajmować się social media.
























wydarzenie



Oczywiście z moim szczęściem i nieumiejętnością bycia czasami asertywną mój grafik był wyjątkowo zagospodarowany.
Następnego dnia miałam Opłatek Wydziałowy, a jeszcze wcześniej 3 godzinną radę wydziału (grr!).
Niestety nie posiadam jeszcze zdjęć z całego wydarzenia.
W środę wzięło mnie na loczki . Efekty sami oceńcie.
Moje włosy zaraz po zakręceniu(po 3 myciu przestały być aż takie sztywne - wypsikałam chyba pół lakieru, ale inaczej w ogóle by się nie zakręciły)



Co u mnie?


Testuję aplikację w ramach zdalnych praktyk(niektóre są naprawdę głupie).
Kupuję kupuję.. <3
Zaprawiam się w boju przed zbliżająca się sesją(koniec stycznia) - a moimi wspomagaczami są niewątpliwe liczne kolokwia.


W przyszłym tygodniu postaram się zrobić jakąś specjalną notkę.
Śnieg w Lublinie tak szybko spadł, jak się roztopił. Mam nadzieję że,  na święta powróci bo niewątpliwie buduje on atmosferę związaną z tym czasem.








6 komentarzy:

  1. Ja już też powoli nastawiam się na sesję ;/ Tyle, że u mnie kolokwia i zerówki zaczynają się już po świętach ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent, uwielbiam takie cudeńka =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o sesji póki co nie myślę - na razie pochłonęły mnie święta i oczywiście zakupy :D
    Masz talent, bombki śliczne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne bombki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń