piątek, 6 grudnia 2013

Nowe decoupage - BOMBKI


Hej kochani!
Wybaczcie, że dawno nie pisałam ale pochlonęło mnie robienie bombek i chciałam je dokończyć(a nie pokazywać w połowie) dlatego dziś dopiero piszę.
W przyszłości chcę zrobić srebrną szyszkę.
Jak mijają wam mikołajki?
Ja wybieram się na wieczorną kawę/herbatkę.
A Wy? :)
Jako prezent od samej siebie zakupiłam sobie nauszniki w biedronce:



W przyszłym tygodniu będzie się działo jeszcze jeszcze więcej.. Rusza konferencja IT Academy Day i mam w środę opłatek. Postaram się wrzucić kilka zdjęć na bloga jeśli chcecie :).
No dobra wracajmy do tematu.
Na początku byłam zwyklą bombką:


Następnie zamieniłam się w ..:









Bombka z mikołajem jest dwustronna, z jednej strony jeden mikołaj z drugiej drugi. I należy teraz do mojego geniusza matematycznego(buziaki Dzasta :* ).
Mam kilka zamówień. Ogólnie sprawia mi to ogromną przyjemność i szczerze powiedziawszy brakowało mi decu.

W sobotę wybieram się po srebrną farbę i ewentualnie inne rzeczy.. więc w przyszłym tygodniu może znowu notka w stylu decoupage.

 Dziś na tyle.
Do następnego! ;)




























4 komentarze:

  1. Hmm dziwne - nidy nie wpadłam na to, żeby przemalować bombki :D Super :P Nauszniki też wygląda super, też zastanawiałam się na ich kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bombki sa niesamowite, oryginalne i niepowtarzalne! Nauszniki musza byc abrdzo cieplusie! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszła dekoracja bombek! Na pewno Twoja choinka będzie pełna uroku :)
    Urzekła mnie kokardka przy nausznikach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, masz talent :) Bardzo mi się podobają choinki z ręcznie robionymi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń