czwartek, 2 stycznia 2014

Noworocznie!




Hej!

Przedstawię wam dziś taki miszmasz noworoczny.
Może na sam początek co założyłam na sylwka i jak wyglądałam:



Koszula : cropp
spodnie : targowisko

Przygotowania :


 Tutaj sama twarz z podkładem. Lekko podniosłam moje "przylizane" włosy.
Zwróćcie uwagę na brwi.
 Odżywka + top z essence
Odżywka: Eveline 8 in 1
Top : essence - nail art - special effect topper - 08 night in vegas

 Pełen makijaż:
Czy widać różnice pomiędzy zdjęciem 1, a 3?

















Lirene - różowy - balsam RUBIN CHARM.
Wtarłam go trochę w skórę - przy wcześniejszych testach zapach utrzymuję się około 2-3 h.














 Tutaj macie pod innym światłem wygląd dzinsów



















Produkty które w najbliższym czasie przetestuję:







Jeśli macie ochotę to mogę również napisać trochę o balsamie z Lirene :)

Jakich kosmetyków użyłam?




Podkład : Match Perfection - Rimmel - nr 010 light porcelain
Korektor : Art Scenic - Kryjąco - Rozświetlający - Eveline
Puder : Matująco- wygładzający puder mineralny - Eveline - nr 21
Brwi : Korektor do brwi - art scenic - Eveline - BROWN
Błyszczyk : Apocalips - Rimmel - nr 201 solstice
Kredki : essence - 2 in 1 - kayal pencil - 07 - light
essence - Stays - eyepencil & shadow - nr 7 whipped white frosting
najzwyklejsza czarna kredka bazarowa - no name - kolor czarny

Nie używam różu ani bronzera bo i tak po paru godzinach sama się czerwienie :)

Byłam dziś w bibliotece i wypożyczyłam:




























Imprezę sylwestrową uważam za udaną.
Byłam na domówce :)
Co planuję?
Przeczytać te książki przed sesją, nadal prowadzić moje tournee z matematyką i ruszyć coś z innych przedmiotów.

Nie zastanawiałam się nad postanowieniami noworocznymi, bo jakoś nie mam w zwyczaju ich tworzyć.
Mam nadzieję, że ten rok się okaże się lepszy od poprzedniego.

Co sądzicie o moich dłuższych notkach?
Jestem świadoma, że czasami nie umiem się wysłowić i tworzę niepoprawnie stylistyczne zdania. W tym roku postaram się bardziej rozwijać i pisać tak by to co mam do przekazania nie odstraszyło czytelnika.

Znalazłam fajnie zapowiadającą się wokalistkę:







Buziaki! :)





10 komentarzy:

  1. Jeżeli się nie mylę to Eveline jest to taki jakby tusz do brwi? Jeżeli tak to też go mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz coś więcej o tym balsamie, widziałam do w sklepie ale nie zwrócilam na niego uwagi. Jaki ma kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw jest różowy, a potem robi się neutralny i błyszczy :)

      Usuń
  3. piękny głos ma ta wokalistka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką tą maskę, już mi się tu chwal!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BIOVAX Intensywnie Regenerująca Maseczka do włosów blond 500 ml :)
      wyszło mi 30 zł z przesyłką, i zastanawiam się czy ścinać włosy czy nie.. obcinałam ostatnio rok temu :(

      Usuń
  6. Brwi zdecydowanie zyskały po podkreśleniu ich ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    Poradnik pozytywnego myślenia świetny. Oglądałam co prawda film, książki nie czytałam, aczkolwiek jest warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. To życzę powodzenia w powziętych planach i wielu radości:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń