poniedziałek, 6 stycznia 2014

Zakupy


Hej wszystkim!
Było dużo wolnego, były często posty.
Jutro niestety wybieram się na uczelnie i podejrzewam, że posty będą pojawiać się przynajmniej raz w tygodniu(postaram się by tak się stało).
W moim cudownym mieście EMPIK się przenosi i w związku z tym są promocje:

50% na rożności(papiernicze, zabawki, do kuchni.. itd)
30 % na filmy/muzykę/ksiązki.

OTO co upolowałam w sobotę:




2 papiery ryżowe
komplet 3 ramek
zdzierak
2 zeszyty a4
pudełeczko drewniane
brokat w kleju.


Całość warta : 50 zł ;)

W weekend chciałam się trochę ukulturalnić i przeczytałam książki, o których wspomniałam w poprzednim poście.
,,Poradnik pozytywnego myślenia" był mocno zakręcony, ale zakończył się z happy endem.
Książkę ,,Po tamtej stronie Ciebie i Mnie" pochłonęłam dosłownie w 2 dni.
Kolejna ksiązka która okazala się być czarną dziurą :)
Zachęcam do przeczytania.
Wspominałam, że nie prowadzę jakiś specjalnych planów w związku z nowym rokiem, ale postanowiłam w 2014 przeczytać 50 książek różnej maści(poradników,powieści, podręczników itd). Jeśli przeczytam połowę to uznam to za spory sukces.

Oczywiście dzisiaj starałam się nie obijać i za chwilkę wrócę do pudełeczka które zaczęłam robić przed obiadem:



Nie będe zdradzać wam jaki mam plan na to pudełeczko, ale efektami chętnie się podzielę w najbliższym czasie.
Zastanawiałam się ostatnio czy mielibyście ochotę bym napisała krok po kroku post jak stworzyć łatwe cudeńka?

Wróciłam również do mojego włosomaniactwa i zamówiłam na allegro:







Czy któraś z was jej używała?
Czytałam o niej trochę i ma pozytywne opinie na wizażu.
Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.


W mojej głowie jest kilka pomysłów na inspirujące posty. Myślę, że uda mi się zrealizować przynajmniej połowę z nich.

Życzę wam miłego odpoczynku!

PS. Też po sesji nie macie już wolnego? :(




10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. super łupy!
    super

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejuj włosy! :D To najlepsza kuracja dla nich. Miałam już kilka masek Biovax, ale nie tą - nie jestem blondynką :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno pudełeczko wyjdzie świetne, lubię takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę maskę, na moim blogu jest właśnie o niej moja recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie maski z Biovaxa są bardzo dobre i bardzo je polecam :) Prawdopodobnie na Twoich włosach również się sprawdzi :)

    Ty już jesteś po sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczyna mi się 31 stycznia, a teraz ciągle kolosy :)
      niestety ferii już potem nie mam :(

      Usuń
    2. Ja sesję mam podobnie, jakby mi się udało zdać wszystko w sesji podstawowej to będe miała jakiś tydzien wolnego w sesji poprawkowej :D ale pewnie nie będzie tak dobrze ;/

      Usuń
  7. fajne te zakupy zrobiłaś w empiku :) kilka dni temu byłam u siebie w wawie w empiku i też było mnóstwo promocji - obkupiłam się jak nigdy! nie dość, że mają tam świetne rzeczy, to jeszcze ceny nie pozwalały mi stamtąd wyjść :)

    OdpowiedzUsuń