niedziela, 12 stycznia 2014

Włosomaniactwo: biovax + decu

Hej wszystkim!
Pragnę uroczyście oświadczyć, że wybiło mi:


3 065 wyświetleń


A
tym czasem mała włosowa aktualizacja:



Z lampą



Bez lampy

W piątek udałam się do fryzjera i obcięłam końcówki oraz grzywkę:



bez lampy



Z lampą.

W czwartek dostałam maskę od BIOVAX'u. Prezentuję się następująco:

















i dodatkowo dostałam termocap który wygląda mniej więcej tak:







Testowałam już maskę na włosach i ma bardzo fajny zapach. Jest dość gęsta i dobrze rozprowadza się ja na włosach. Trzymałam ją jakieś 45 min i nie stanowiło dla mnie problemu zmycie jej z głowy. Dzisiaj mam zamiar zastosować ja na świeżo ostrzyżone włosy w celu zabezpieczenia końcowek przed rozdawajaniem się. Moim planem jest zapuszczenie włosów do długości pępka.
Oczywiście efektami podzielę się na blogu.
Dodatkowo zakupiłam:






Namówiłam mamuśkę do zakupu:







Co mogę powiedzieć o obydwu szamponach?
Ten mój z filomedu jest rzadki, nie obciąża włosów, pachnie ziołami i jest przyjemny dla mojej skóry głowy. Nie posiada SLS.

Zakosiłam mamie szampon z babuszki agafii i ma on dużo bardziej zwartą konsystencje, mogłabym nawet pokusić się i powiedzieć, że jest ona lekko błotnista.
Niestety jest to szampon do włosów słabych i zniszczonych z tendecją do wypadania.
Moje są cieńkie ale długie więc nie mogę stosować ciężkich szamponów, bo myje głowie codziennie i jeszcze bardziej mam "przylizane" włosy.
Jednakże jest bardzo fajny i chętnie pokuszę się o coś innego z tej serii ponieważ zważwszy na fakt małej ilości chemi oraz stosunkowo dobrą cenę jest wart wypróbowania.

W tym tygodniu skończyłam pudełeczko.
















Nie jest może idealne, ale w końcu to rękodzieło ;)




A tymczasem wybieram się uczyć wstępu do informatyki, a potem będe kontynuować romans z algebrą.


PS. Jak się tu nie rozłozyć przed sesją, jak kaszlę jak szalona?




9 komentarzy:

  1. bardzo lubię maksi do włosów biovaxa :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę na jakąś maskę z Biowaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny masz kolor włosów;)
    nigdy nie używałam ich masek, ja od wielu lat jestem uzależniona od masek firmy Mila:)
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o maskach Biovaxa i chyba w końcu przetestuję. Masz przepiękne włosy!
    Zapraszam do mnie, akurat dodałam recenzję naturalnych szamponów do włosów, może Ci się coś przyda :)

    Zapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale długie włosy :( Nie mogę na nie patrzeć, bo tak strasznie Ci zazdroszczę :( xD A idź ty. Zdołowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszło to pudełko ;)) Co do tego czepka z Biovaxu to z jednej strony fajnie, że go dodają, ale z drugiej strony mi bardzo szybko puszcza ta gumka i jest do wyrzucenia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z moimi włosami maseczki Biovaxa też robią cuda, uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko, masz talent:) Przydało by mi się takie:P
    Masz bardzo ładne długie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń