czwartek, 21 sierpnia 2014

30-day book challenge - czyli trochę o książkach [19-24]

Hej kochani!

Po skończeniu serii książkowej szykuję się seria kosmetyczna oraz notka na temat organizacji notatek na studiach. :)


To już przedostatnie zestawienie z serii 30-day book challenge.

Day 19 - Favorite book turned into a movie
Ulubiona zekranizowana książka


W tym przypadku najpierw obejrzałam film, a potem przeczytałam książkę.
Moim zdaniem obydwie wersje są godne polecenia.
Historia przyjaciół, którzy spotykali się co roku tego samego dnia.


Spojrzała na innych gości, wszyscy perfekcyjnie odgrywali swoje role. Czy o to tu chodziło? Czy romantyczna miłość to po prostu jeden wielki festiwal talentów? Zjedz kolację, pójdź ze mną do łóżka, zakochaj się, a obiecuję ci lata wspaniałego przedstawienia?

Day 20 - Favorite romance book
Ulubiony romans


Przeczytałam wiele romansów, ale chyba ten wydaję mi się być najodpowiedniejszym i najbardziej prawdziwym.
Historia o miłości która trwa i mimo wielu przeszkód nie kończy się.
Przeczytaj mi to, a ja do ciebie wrócę.



Day 21 - The first novel you remember reading
Pierwsza powieść, którą pamiętasz, że przeczytałaś


Przyznam szczerze, ze swoją poważną przygodę z czytaniem zaczęłam w gimnazjum.
Oczywiście mówię tu o czytaniu z własnej woli, kiedy sama sobie wybrałam książkę i nie musiałam jej czytać na umór(szybko szybko bo lektura).
Później miałam okres kiedy czytałam mało książek ponieważ większość kupowałam.
 W połowie technikum założyłam konto w bibliotece i tak zaczęłam czytać dużo dużo więcej.. :)

Day 22 - A book that makes you cry
Książka, która sprawia, że płaczesz


Staram się płakać tylko kiedy jestem bezsilna. Ta powieść tworzyła w mojej głowie obraz który wielokrotnie zmuszał mnie do płaczu. Chociażby historia Jakuba i głuchoniemej dziewczyny(płakałam jak głupia).

Płakać trzeba w spokoju. Tylko wtedy ma się z tego radość





Day 23 - A book you wanted to read for a long time but still haven't
Książka, którą chcesz przeczytać od dłuższego czasu, ale jeszcze jej nie masz



Książka została napisana przez osobę którą znam.
Chciałabym z czystej ciekawości poznać styl pisania tej osoby.
Fakt istnienia tej książki odnalazł Paweł - pozdrawiam Cię! :)



Day 24 - A book that you wish more people would've read
Książka, którą chciałabyś żeby więcej osób przeczytało


Króciutka, ale bardzo wartościowa książka.
Na lubimyczytać ma jedynie 60 ocen.
Do przeczytania w 30-60min.


Czasami lepiej zupełnie upaść, aby po chwili się podnieść niż trwać na zawsze w świecie fikcji i fantazji
A wy jakie książki wpisalibyście do danych kategorii? :)

4 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie do książkowego wyzwania, więc niedługo możesz spodziewać się i moich propozycji na tytuły :3 Co do One Day to dalej mam go na liście do pooglądania. Pooozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przeczytałabym 'Jeden dzień' :) Wkrótce po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. samotność w sieci kiedyś już czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. My trafiliśmy na dni tuż po święcie wojska i większość tzw. 'warszawiaków' akurat była poza stolicą - długi weekend ich zobowiązuje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń