sobota, 21 lutego 2015

Miszmasz wszystkiego


Hej, co jakiś czas będę wam wrzucać misz-masz wszystkiego czyli beznadziejne zdjęcia zrobione telefonem :D



słit focia po egzaminach.
 Filmowanko z dziewczynami, a za parę dni był Grey w prawdziwym kinie :D

 Walentynki i mój bukiecik :3
 Glinka na włosach - dziewczynka w turbanie.
Książka którą obecnie czytam:

Selfie w autobusie.


Tymbark Panny Pauliny
Książka którą skończyłam wczoraj
Zielona herbatka.
I tak w dużym skrócie wyglądały moje ostatnie dni..
Zostałam nazwana nerdem książkowym bo przeczytałam w tym roku tylko 9 książek.
Obiecuję, że jakiś czas będą moje decoupażowe umiejętności - ponieważ pracuję nad kilkoma projektami - szczegóły wkrótce.
Uciekam na piłkę,
Miłego weekendu !
PS. Kiedyś uwielbiałam Avril.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz