sobota, 18 kwietnia 2015

Miszmasz : Otchłań, zakupy, selfie..

Hej!
Ten tydzień upłynął pod znakiem kolosów i czytania..
Skończyłam Igrzyska śmierci - płacząc na koniec.
Od wczoraj zaczęłam grać w grę Otchłań zapowiada się ciekawie.. Kilka screenów:











Jest to gra tekstowa w tak zwanym czarnym okienku.
Można ją pobrać tutaj



Kilka zdjęć:






 Zakupy!! :

oliwkowa odżywka do włosów
maska intensywne wygładzanie
maska płatki róży do twarzy
mleczko do demakijażu.







Obiecuję, że w przyszłym tygodniu będzie ambitniejsza notka - w tym miałam zrobić tag - The name book tag - niestety zabrakło mi jednej literki.
Zamówiłam sobie kolczyki oraz zakładki na allegro więc nareszcie siądę nad decoupage.








Buziaki!


2 komentarze:

  1. Produkty z ziaji są świetne! Jak tam czytało się Pomiędzy? Czekam na kolejne decu- dziełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stanęłam w połowie i jakoś nie mogę skończyć :(

      Usuń