piątek, 10 kwietnia 2015

Zakupy i różności :)




Hej.. Wczoraj byłam na imprezie i wrzucam wam zdjęcie makijażu wykonanego przez Justynę (:*). Potańczyłam tak, że mam mnóstwo bąbli na obydwu stopach.
Przedstawiam wam także, niedawno zrobione zakładki(instagramowicze mają lepiej bo wrzucam na bieżąco jak coś zrobię ).

Kawałek mojej kolekcji herbaty - te niedawno kupione i przetestowane. Rzeczy do decoupage - bejca, lakier oraz klej. Maska do włosów od babuszki agafii - drożdżowa. 
Łupy z biblioteki i niedawno kupiona oraz przeczytana "Utrata".























Dzisiaj tak krótko zwięźle i na temat.
Pod koniec kwietnia szykuję się wielka czytelnicza notka! Bądźcie czujni :)



















3 komentarze:

  1. Jak już wspominałam zakładki są piękne! Kocham pić herbatę, szczególnie lubuję się w zielonych ;p A ty? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosogłos i W pierścieniu ognia czytałam :) Zakładki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz piję czystek i testuję yerba mate. Też skusiłem się na kilka produktów od babuszki agafii i jak na razie jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń