niedziela, 2 lutego 2014

Aktualizacja włosowa + decu

Hej wszystkim!
Życie chyba nigdy nie przestanie zadziwiać mnie w pewnych kwestiach.
Od piątku mam sesję, jutro czeka mnie egzamin z Wstępu do Informatyki.
Chciałabym się dzisiaj pochwalić moimi włosami po użyciu biovaxu. Myślę, że nadszedł już odpowiedni moment by sprawdzić czy ta odżywka rzeczywiście działa.
Więcej o odżywce przeczytacie w tym poście.


Włosy świeżo ścięte jakoś na początku stycznia







Moje włosy teraz:





















Jak widać lekko podrosły.

Odżywkę stosowałam:
od 8 stycznia.
W następujących proporcjach:
* biovax + szampon barwa żurawinowy - 45 min.
* biovax + szampon filomed do wł. tłustych - 1h
* biovax + szampon filomed do wł. tłustych - 2h
* biovax + szampon filomed do wł. tłustych - 1h i 10min
* biovax + szampon love2mix organic chili - 1,5 h.

Oczywiście,  najpierw myłam głowę i delikatnie osuszalam włosy ręcznikiem a następnie wmasowywałam odżywkę we włosy. Póżniej przy kąpieli zmywałam odżywkę strumieniem prysznica.
W trakcie moich testów 2 razy przepłukałam włosy rumiankiem.

Czy jestem zadowolona z odżywki biovax?
Tak. Włosy po jej użyciu są sypkie i fajnie się rozczesują.
Podoba mi się jej zapach i konsystencja.

Czy nadal będę jej używać?
Tak. Zużyłam dopiero 1/4 opakowania :)




Niestety nie mam czasu ostatnio ani czytać ani pisać, a w tamtym tygodniu stworzyłam tylko:





Pamiętacie opakowanie po kremie Bambino?
Nareszcie doczekało się przeróbki.







W tamtym tygodniu ruszyłam pudełko po twarogu i narazie jest w fazie tworzenia bazy(pomalowane na biało).
Znacie jakiś tani sklep z farbami akrylowymi?
Niestety ta srebrna jest już prawie skończona.


A jeśli chodzi o studia, to ćwiczenia zaliczone.
Zostały tylko 3 egzaminy na sesji :).




Wstawiam jedną z tych piosenek których z przyjemnością słucham:











Ah ten Rogucki <3 :).


Miłej niedzieli :).


7 komentarzy:

  1. Włosy na ostatnim zdjęciu przecudowne ! Gratuluję efektów :)
    U mnie sesja też się już zaczęła, egzamin mam dopiero w piątek, też jeszcze tylko 3. Życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dość podrosły, a w dodatku widać większą różnice, widać, że odżywka dobrze działa dla Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, na ostatnim zdjęciu włosy prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam na razie olejku z avokado :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie błyszczą!<3 A Rogucki mnie rozwalił ta nutą<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wypiękniały Twoje włoski. Ciekawie zrobiłaś ten obrazek i te pudełeczko. Pozdrawiam i zapraszam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ogromną poprawę włosów ;)
    Jakie śliczne to pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń