sobota, 7 marca 2015

rękodzieło, rękodzieło.. czyli plotę i przerabiam + zakupce




Hej!

Dotrzymuję obietnicy i wrzucam długo wyczekiwane pudełeczko.
Zostało podarowane Justynie wraz z kubkiem i herbatką - na jej 21 urodziny (masz teraz tyle lat co ja ! ha! :D )











Byłam dodatkowo na warsztatach plecionkarskich i ulepiłam z wikliny wianuszek oraz kulkę.





Dzisiaj mama wzięła się za przerabianie i efekt jest taki:






Dodatkowo brałam się za robienie misek z papieru gazetowego :)








Na sam koniec zakupy:
















od lewej:
Maska na porost od babuszki Agafii
Spray do włosów - aktywator wzrostu na mlecznej serwatce
Tonik na porost włosów(dla mamy) również od babuszki Agafii
3 termoczepki(jak przetestuję to wkleję zdjęcie)
Maska do włosów Tulsi - maziowata, testowałam ale nie mogłam jej sama nałożyć jest jak błoto.



Mamuśka również zakupiła mi kubek z sitkiem, przyda się rano jak chcę się napić herbaty :)
Nie pokazałam wam ile mam zapasów herbaty, może kiedyś jeszcze o niej napiszę. W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będzie notka o książkach, ale nie jestem do końca pewna czy uzbieram wymaganą ilość 5 książek do wpakowania ich w te kategorie..
Dzisiaj skończyłam "Baśniarza" - bardzo mną wstrząsnął, być może więcej o nim będzie w nowej notce.. Jeśli nie będzie książkowo to przynajmniej będą jakieś beznadziejne zdjęcia, ostatnio wszystkie zdjęcia robię moim telefonem i nie chcę mi się bawić w łażenie z ciężkim aparatem i przerzucanie tego wszystkiego na komputer, kiedy mam wszystko na chmurze(kopia zapasowa automatycznie tam ląduję) .
Zostawiam was z piosenką której szukałam, a nie ma jej na ścieżce dźwiękowej filmu "NIGDY W ŻYCIU" chociaż leci w trakcie kolacji Judyty i Niebieskiego.









9 komentarzy:

  1. bardzo jestem ciekawa tej maski na porost :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne pudełko. Też jestem fanką herbat, szczególnie zielonych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ty śliczne cudeńka robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to pudelko !!! Jak to zrobilas? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej nie spodziewałam się, że to takie proste ;) ale mimo wszystko wymaga wprawy ! Chcę to koniecznie wypróbować :) widziałam gdzieś nawet meble (komody) w tym stylu i mnie urzekły :)

      Usuń
  5. Robiłam kiedyś takie koszyki z gazety, ale malowałam je dodatkowo bejcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetnie wyszło to pudełko ;-)

    OdpowiedzUsuń