sobota, 21 marca 2015

Zakupy i przegląd zdjęć ;)


Hej kochani! ;)
Przedstawiam wam misz-masz zdjęciowy, na sam początek książki. Mama dostała od wwf-u zakładkę, której z chęcią używam ;)
Ogólnie tydzień mija mi na robieniu projektów na studia oraz czytaniu książek z małymi zakupami i wyjściem ze znajomymi, dodatkowo w piątek był dzień otwarty na moim uniwersytecie ;)





Ostatnie polowania z biblioteki ;)
Jestem w połowie "Zapomniane"
Wzięłam jeszcze sagę "Szeptem" ale przez moją nieuwagę (wydawało mi się, że to trylogia) okazało się w domu, że mam tomy: 1,3 i 4 :D





Wczorajsza wyżerka ze znajomymi i bilardzik ;)







 Dzisiejsze zakupy:

Trampki z AUCHAN

Koszulka z kotełem


Słuchawki od SONY(moje z philipsa się zepsuły :C )





Zostawiam was z moją ulubioną piosenką Comy ;)



3 komentarze:

  1. Czytałam Zaczekaj na mnie oraz Zapomniane. Historie bohaterów łapią za serce. Polecam również Zaufaj mi, jest to 1.5 część Zaczekaj na mnie, pisana od strony Camerona. Możemy zobaczyć w niej tą samą historię z drugiego punktu widzenia. To jest coś jak "Losing hope", ta sama miłość, a zupełnie inna opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hamburgery były zacne milordzie :D A trampki - miód dla moich oczu :3

    OdpowiedzUsuń